Corporate PR

Corporate PR to wizerunek firmy, a więc sposób, w jaki jest ona postrzegana przez swoje otoczenie, zarówno to najbliższe jak i dalsze. To jedno z kluczowych aktywów firmy, które może przełożyć się na jej sukcesy, wyniki finansowe, a także przychylność bądź niechęć decydentów, potencjalnych inwestorów czy klientów. Każde przedsiębiorstwo komunikuje się z różnymi grupami docelowymi np. z pracownikami, klientami, udziałowcami czy decydentami.

Na co dzień firma powinna dbać o utrzymanie pozytywnego wizerunku, zaś w sytuacjach takich jak: wejście na nowy rynek, wprowadzanie zmiany w strukturze firmy, sprzedaż przedsiębiorstwa, redukcja zatrudnienia, wprowadzanie nowych usług, produktów i rozwiązań czy zmiana grupy docelowej klienta - rozważyć jego zmianę i dostosowanie do bieżących potrzeb oraz sytuacji na rynku.

Zespół konsultantów Primo Corporate Advisory, wspiera Klientów w następujących działaniach:

  • komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna oraz zarządzanie w procesie zmian (audyt komunikacji  w firmie, przygotowanie i wdrożenie nowej strategii, komunikowanie trudnych kwestii)
  • zarządzanie sytuacją kryzysową
  • CSR
  • komunikacja B2B

 

ZamknijStrona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.