Komunikacja kryzysowa

Kryzys jest zjawiskiem wpisanym w działanie każdego przedsiębiorstwa. Pytanie „Czy spotka nas kryzys?” warto zastąpić pytaniem „Kiedy to nastąpi?”. Świadomość tego, że kryzys może dotknąć firmę, pozwala na przygotowanie odpowiedniej strategii działań, która zminimalizuje jego skutki, a także pozwoli zapobiec mu w przyszłości.

Większość sytuacji kryzysowych można przewidzieć dzięki systematycznej analizie sytuacji firmy i jej otoczenia. Identyfikacja zagrożeń oraz opracowanie scenariusza ewentualnego kryzysu, pozwala na wdrożenie odpowiednich działań prewencyjnych.

Konsultanci PRIMO posiadają wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu kryzysem. Opracowują działania, które mają na celu poprawę sytuacji, odbudowanie pozytywnego wizerunku firmy sprzed kryzysu, a także bieżące wsparcie i doradztwo. Dostarczają naszym Klientom wiedzę i narzędzia, które łagodzą przebieg kryzysu i usprawniają komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy.

ZamknijStrona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.