Komunikacja wewnętrzna

PR begins at home. To jedna z podstawowych definicji w komunikacji społecznej. Niestety wciąż niewystarczająco rozpowszechniona wśród managerów zarządzających firmą.

Niedoinformowany lub źle poinformowany pracownik buduje negatywny wizerunek wewnętrzny przedsiębiorstwa, a stąd już o krok od kryzysu.
Komunikacja wewnętrza to proces budowany w dłuższej perspektywie czasowej, nierzadko skomplikowany z uwagi np. na rozbudowaną strukturę firmy.

Konsultanci PRIMO opracowują i pomagają we wdrożeniu kompleksowej strategii komunikacji wewnętrznej, doradzają w wyborze i wspierają Klientów w realizacji projektów takich jak media wewnętrzne (biuletyny, Intranet, newslettery), organizacja wydarzeń integracyjnych, szkoleń dla pracowników, inicjują działania w ramach employer branding i reagują na bieżące potrzeby wynikające z polityki informacyjnej Klienta.

ZamknijStrona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.