Public Affairs

Public Affairs / Government Relations to proces edukacyjny połączony z doradztwem, przebiegający zgodnie z regulacjami polskiego prawa, skierowany  do przedsiębiorców oraz urzędników państwowych. Meritum działań zakłada umożliwienie zrozumienia obydwu stronom zasad funkcjonowania ich środowiska na co dzień, w celu usprawnienia procesu komunikacyjnego oraz bardziej świadomego wpływania na kształtowanie polskiej gospodarki. 

W ramach Government Relations konsultanci Primo Corporate Advisory przekazują naszym klientom niezbędną wiedzę z dziedziny prawa i ustawodawstwa, identyfikują kluczowe kwestie i cele oraz doradzają charakter działań, jakie powinny zostać podjęte.

Naszych Klientów wspieramy w następujących czynnościach:

  • tworzenie i wdrożenie polityki i strategii firmy
  • doradztwo i bieżące konsultacje w zakresie kierunków i działań jakie powinny być podjęte, by wesprzeć osiągnięcie celów biznesowych
  • bieżące wsparcie doradcze uwzględniające lokalną specyfikę rynku i środowisk politycznych
  • bieżący monitoring rynku i nastrojów inwestycyjnych z punktu widzenia podmiotów decyzyjnych, regulacyjnych i skarbu państwa

ZamknijStrona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.