Zarządzanie zmianą

Proces fuzji i przejęć to skomplikowane operacje, w których sprawna komunikacja odgrywa kluczową rolę. Komunikacja ta jest skierowana do tych podmiotów, które są bezpośrednio dotknięte procesem: pracowników, udziałowców, opinii publicznej, analityków rynku, klientów. Odpowiednia komunikacja skierowana do grup docelowych przyczynia się do usprawnienia procesu wprowadzania zmiany, a także do umocnienia wizerunku firmy, zarówno w oczach pracowników, jak i opinii publicznej.

Konsultanci Primo Corporate Advisory udzielają kompleksowego wsparcia w procesie prywatyzacyjnym oraz fuzji i przejęć.

Wdrożenie zintegrowanej z działaniami firmy, jasnej i klarownej strategii komunikacji usprawnia przebieg całej operacji, wpływa na budowanie jej pozytywnego wizerunku, a także przyczynia się do osiągnięcia wyznaczonych celów.

ZamknijStrona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.