Czym są media relations?

Dziennikarze są jedną z najważniejszych grup, do których kierowane są działania public relations. Media relations to budowanie poprawnych relacji organizacji z mediami, dzięki czemu możliwe jest utrzymywanie dobrych relacji z otoczeniem.

 

Agencja public relations, która ma wypracowane dobre kontakty z dziennikarzami, ma szanse na efektywniejsze dotarcie do prasy z informacjami na temat organizacji.

Czasami pojęcie „media relations“ mylone jest z „public relations“. Dzieje się tak wtedy, gdy w ramach działań PR oczekiwania niesłusznie zawężają się do budowania relacji z mediami.


Podstawowymi narzędziami media relations są:

  • informacje prasowe, wywiady,
  • konferencje prasowe, briefingi, śniadania prasowe, road show,
  • testy produktów i usług,
  • komunikacja bezpośrednia z dziennikarzami.

 

ZamknijStrona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.