Czym jest „czarny PR“?

Czarny PR to popularne określenie, odnoszące się do metod dyskredytowania konkurencji, których celem jest dezinformacja opinii publicznej i w teorii – uzyskanie przewagi konkurencyjnej.

 

Celowe naruszanie reputacji rywala, preparowanie faktów, tworzenie plotek  na jego temat czy wyjmowanie cudzej wypowiedzi z kontekstu może jednak przynieść więcej szkody niż pożytku.

Czarny PR, jako zbiór działań nieetycznych, niszczy wartości kreowane przez profesjonalną komunikację. Stosowanie nieuczciwych metod rzuca także negatywne światło na samego ich autora.

Zadaniem specjalisty ds. kreowania wizerunku firmy czy organizacji powinno być stanie na straży dobrych praktyk PR oraz skuteczne interweniowanie w przypadku, gdy ofiarą pomówienia stanie się jego Klient.

 

ZamknijStrona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.