Jakie studia trzeba skończyć, żeby pracować w public relations?

Specjaliści branży public relations są rekrutowani wśród absolwentów szerokiego wachlarza kierunków. Są to takie studia jak polonistyka, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, socjologia, psychologia czy filologie obce.

 

Każdego roku uczelnie wyższe proponują kandydatom możliwość kształcenia także na ściśle sprofilowanych kierunkach, tj. komunikacja medialna czy marketing medialny, przygotowujących do wykonywania zawodu PR-owca od strony teoretycznej.

Niezależnie od profilu wykształcenia, dobry specjalista ds. public relations powinien wykazywać się wysokim poziomem wiedzy ogólnej z zakresu bieżących wydarzeń społeczno-politycznych oraz posiadać takie cechy jak kreatywność, zdolność jasnego formułowania myśli, umiejętność negocjacji i odczytywania potrzeb Klienta czy odporność na stres.

ZamknijStrona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.