Czym są social media?

Termin social media odnosi się do ogólnie pojętego korzystania z internetowych i mobilnych technologii komunikacji. Określenie dotyczy takich portali społecznościowych jak Facebook, Instagram, Twitter, Tumblr, Snapchat czy LinkedIn.

 

Do niedawna witryny te uchodziły za środek wymiany informacji o charakterze prywatnym. Od co najmniej kilku lat obserwujemy jednak rosnący trend wykorzystania tych kanałów jako narzędzi do komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem, szczególnie w zakresie wykorzystania materiałów wizualnych (zdjęcia i wideo – patrz punkt: Jakie są najskuteczniejsze narzędzia social media?). Jest to spowodowane stałym wzrostem globalnej liczby mobilnych urządzeń połączonych z siecią oraz ich użytkowników i tworzonych treści.

Coraz częstszym standardem w świecie PR staje się umiejętność skutecznego łączenia tradycyjnych metod komunikacji z jej społecznościowymi odpowiednikami. Dobra agencja public relations to taka, która oferuje swojemu Klientowi kompleksową obsługę w zakresie tworzenia wizerunku – począwszy od budowania pozytywnych relacji z mediami, skończywszy na zarządzaniu marką w social media.

ZamknijStrona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.