Co to jest komunikacja produktowa?

Komunikacja produktowa to zestaw spójnych narzędzi, za pośrednictwem których budujemy wizerunek danego produktu – jego markę. Dzięki temu staje się on rozpoznawalny i wyróżnia na tle konkurencji. Dobrze prowadzona komunikacja produktowa wpływa na postrzeganie całej firmy.  Więcej »

Czym są media relations?

Dziennikarze są jedną z najważniejszych grup, do których kierowane są działania public relations. Media relations to budowanie poprawnych relacji organizacji z mediami, dzięki czemu możliwe jest utrzymywanie dobrych relacji z otoczeniem.   Więcej »

Jak powinien wyglądać dobry komunikat prasowy?

Informacja prasowa to najczęstsza forma kontaktu agencji PR z mediami, powiadamiająca o działaniach Klienta, dlatego ważne jest, aby spełniała kilka podstawowych warunków. Tekst powinien przede wszystkim w jasny i klarowny sposób informować, nie sprzedawać (tak, jak to robi reklama).   Więcej »

Biuro prasowe czy agencja public relations?

Biuro prasowe pomyślane jako oddzielna jednostka czy dział w organizacji spełni swą rolę wówczas, gdy taka organizacja prowadzi bardzo intensywną politykę medialną, a kontakty z dziennikarzami i konferencje prasowe są codziennością, nie zaś sporadycznym działaniem wspierającym komunikację.  Więcej »

Czym jest „czarny PR“?

Czarny PR to popularne określenie, odnoszące się do metod dyskredytowania konkurencji, których celem jest dezinformacja opinii publicznej i w teorii – uzyskanie przewagi konkurencyjnej.   Więcej »

Czym są social media?

Termin social media odnosi się do ogólnie pojętego korzystania z internetowych i mobilnych technologii komunikacji. Określenie dotyczy takich portali społecznościowych jak Facebook, Instagram, Twitter, Tumblr, Snapchat czy LinkedIn.   Więcej »

ZamknijStrona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.